alvapluslinnea.blogg.se

Mys onsdag

Kategori: Alva

Tjena! Vi har haft mycket läxor och uppgifter som ska lämnas in den här veckan, eller rättaresagt idag, för att idag skulle Tyskaläxan vara klar, musikläxan skulle man kunna och SOläxan skulle vara färdig och klar så man kunde lämna in den idag. Vi hade också egentligen Engelskaglosor tills imorgon, men det blev inställt så det var skönt! Tills på fredag har vi även en matte läxa, men den gjorde jag klart igår så nu är alla läxor gjorda och inlämnade. Väldigt skönt! Jag som är så himla trött idag också, så nu kan jag istället ligga och slappa framför en bra film hela dagen. Åh vad skönt!

Nu ska jag gå ut i köket och äta allting från frukt till potatis. Är så himla hungrig! Sedan blir det film resten av dagen, mina extremt varma och sköna byxor är på, en mysig tröja och stora varma raggsockor också. Ikväll blir det för det mesta tv-tittande i soffan och en massa koppar varmt te. Det kan inte bli så mycket bättre. Ha en bra dag! Kram ♥ /ALVA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: