alvapluslinnea.blogg.se

Tisdag

Kategori: Bilder

Hej! Jag kom hem från skolan runt 3 och sen dess har jag suttit här, hinner inte sitta här något mera nu så efter att jag har publicerat detta inlägg så ska jag dra mig mot soffan med en te-kopp i handen och vila, jag är helt slut. Och ikväll har vi fotbollsmatch också, så det är väl bra att vara lite utvilad, samlingen är förresten klockan 6 så det är nog dags att sätta igång nu så jag hinner packa, byta om och äta sen! ♥
Bilden blev så himla suddig så man ser inte så jättebra, men det är iallafall jag till vänster och Moa till höger, den togs senaste gången hon var hos mig...

Kommentarer

  • moa säger:

    hahaha, är det meningen att man ska ta detdär fel eller? ''den togs senaste gången hon var hos mig''

    hähähäh puss<3

    2011-09-08 | 20:22:14
    Bloggadress: http://howaboutthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: