alvapluslinnea.blogg.se

Mys torsdag

Kategori: Alva

Nu ska jag glo på två CSI Miami avsnitt på raken hela kvällen, det börjar nu klockan 8 och håller på till 10. Fasiken vilken bra torsdags kväll! Till avsnitten blir det varm choklad och glass med krossad choklad i. Haha, väldigt passande, det ena är varmt och den andra kallt. Äsch, strunt samma, för gott är det iallafall!

Och imorgon är det fredag också, fifan vad skönt om jag får säga det själv! Idag hade vi skolfoto dessutom, längtar tills vi får hem dom så får man se resultatet. Spännande på att se hur klassen blev! Nu ska jag fixa en massa godsaker i köket och efter det äntligen slänga ner mig i soffan. Lyx! Jag är back on track igen i helgen, det kan bli lördag eller söndag. För imorgon kan jag lova er, då blir det ingen dator. Jag kommer varken hinna eller orka, då ska jag bara mysa med vänner och familj och äta gott! Ha en bra helg, så hörs vi när vi hörs, puss på er! ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: