alvapluslinnea.blogg.se

Yeee, fredag!

Kategori: Bilder

skolan idag var helt okej, vi gjorde inget speciellt där faktiskt, vanliga lektioner osv. efter skolan cyklade jag hem snabbt för att byta om till mjukisbyxor och myströja, och för att dessutom packa ner laptopen i väskan. efter det cyklade jag hem till linnea igen och nu sitter vi här med varsinn laptop i knät som två muppar. nu ska hon äta, så sålänge hon gör det sitter jag här vid datorn (men ska stänga av om någon minut) och kollar på topmodel ♥ när hon är klar ska vi antagligen fortsätta att bara ta det lugnt, vi är helt slut efter veckan som varit! så det är skönt att bara ligga och slappa. och ikväll blir det mammas egna potatisgratäng och kött till middag, gooottt! jaja, vi hörs förmodligen på söndag, för imorgon har jag inte tid! kram! / ♥alva

haha, bästis och jag, söta!
jag är glad för att det är fredag.. väldigt glad, haha!

och här hade vi c00lingen..

Kommentarer

  • moa säger:

    HAHAHAHAH, ÅH neeeeeej, alva, jag menade det inte så! Jag var ju inte direkt allvarlig när jag skrev dendär kommentaren, det trodde jag du fattade<3

    2011-09-09 | 17:28:34
    Bloggadress: http://howaboutthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: