alvapluslinnea.blogg.se

DIN DAG

Kategori:

16 augusti, det vill säga Alvas födelsedag! Jag har redan grattat henne på alla tänkbara ställen, men det gör inget, hon förtjänar alla grattis det går att få. Ja, 15 hela år, stor tjej! Och jag har fått turen att vara din bästis i några få av dem åren, är lyckligt lottad! Jag hoppas att din födelsedag blir så bra som möjligt, för det är du värd. Jag skulle ge dig världen om jag kunde det. Du är världens bästa, har alltid varit och kommer alltid att vara! Vill bara att du ska veta att jag älskar dig oändligt, från månen och tillbaka! Är glad att ha dig vid min sida. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ALVA, MIN BÄSTAVÄN! ♥
 
Världens coolaste, sötaste, knäppaste, underbaraste, roligaste, finaste, konstigaste bästis ♥

Kommentarer

  • Alva säger:

    OMG JAG GRÅTER NÄSTAN... DU ÄR SÅ HIMLA UNDERBAR LINNEA! Världens finaste är du! Vad skulle jag göra utan dig? Det är ALLTID du som förstår mig bäst ALLTID du som får mig att skratta när jag inte ens vill det och det är alltid dig som jag mår bra med. Du är så himlahimlahimla bra helt enkelt, eller nej du är BÄST. TUSEN TACK FÖR ALLA FINA ORD, BLIR SÅ JÄKLA GLAD SÅ DET FINNS INTE! Jag älakar dig verkligen mest av allt, mest av allt. Ps. Vilka fina bilder du la upp, älskar speciellt bilden när jag har din rosa cowboy hatt på mig, jätte snyggt ju! Hahahaha dör, bästa inlägget! Vill bara tacka dig för att du är du, utan dig vore jag inte hel. Då skulle jag vara tom i hela kroppen. Du är grym! Jag älskar dig verkligen mest av allt?

    Svar: Kan bara säga detsamma på allt du precis skrev! Du är mitt allt. Jag älskar dig mest i denna värld! Varsågod och grattis!! <3<3
    Alva & Linnea

    2012-08-16 | 00:39:20
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/
  • Alva säger:

    Oj, råkade skicka iväg kommentaren för tidigt! Jaja som sagt jag älskar dig mesr av allt. Finns inte ens ord! Du är bäst, pusssssss ♥♥♥

    2012-08-16 | 00:40:46
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: