alvapluslinnea.blogg.se

FÖRLÅT

Kategori:

Herregud, man kan verkligen säga att jag har tagit semester från bloggen OCH datorn. Har inte suttit en enda sekund vid datorn sedan i Juni. Sjukt va? Men nu har man en sån bra mobil så man gör ju allt på den. Men kan tyvärr inte blogga därifrån pga blogg.se-appen fungerar inte alls. Suck! Men nu ska jag försöka ta tag i bloggandet, det lovar jag er! Har inte världens bästa statistik, och det förstår jag fullt ut, men ni som alltid har kollat in här utan några nya inlägg, ska ha ett stort tack! Tack för att ni kollar in även fast uppdateringen suger. Ska verkligen skärpa mig och kämpa för eran skull! Men också för att det är kul såklart. Idag blir det massor med inlägg, så håll er uppdaterade! Kram på er ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: