alvapluslinnea.blogg.se

I'll be there in a heartbeat

Kategori: Linnea

Heeej! Har inte bloggat på år och dar som vanligt, får bli ändring på det! Jag hade iallafall ett jättebra slut på sommarlovet med mycket bra folk! Första skolveckan har gått bra, alltid chill liksom i början, nu börjar skiten på riktigt.. Äsch, snart höstlov! Eller?..

I fredags drog jag och Alva lite tidigare från skolan för att ta tåget in till Örebro. Vi skulle shoppa, äta god mat och träffa lite folk. Tyvärr blev det lite missförstånd så vi gjorde aldrig det sista! Men vi hade jättekul iallafall, som vanligt med bästis!

Lördagen spenderades också med henne, men söndagen spenderades med Alva, Tova och Jullan! Vi hade ett lite försenat födelsedagskalas för Alva hemma hos henne, mycket trevligt! På kvällen drog jag med Vilma på zumba, hamnade dock i fel grupp haha, bara tanter.. Igår hann jag bara med skola och fotbollsträning, som för den delen gick klappruttet. Idag var det skola, zumba och träffa Alva en stund som gällde, hinner inget annat eftersom vi slutar tjugo över 3 mån/tis/ons.. Men nu måste jag sova haha, är uppe alldeles för sent men har en anledning hihi! Puss! /Linnea

Bjuuuur på lite random bilder från helgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: