alvapluslinnea.blogg.se

Galet galet galet

Kategori: Linnea

Tja! Klockan 7 igår tog jag och Alva tåget in till Örebro för att träffa Fadi och sen gå på julfesten som började klockan 9 i Kulturhuset! Vi mötte honom på subway sen gick vi in på donken en stund för att snacka med några. Efter det tog vi bussen till markbacken, trodde vi hade tagit helt fel buss så fick panik men det blev rätt till slut haha! Där hämtade vi Josef och tog sedan bussen tillbaka till våghustorget. Därifrån började vi gå mot Kulturhuset och mötte upp Majkel, Kemal och Ergin på vägen dit. Vi var rätt så tidiga så vi stannade på pressbyrån och värmde oss lite. Sen gick vi vidare till festen men dom hade inte börjat släppa in än så vi mötte upp Tufan och satte oss i någon butik bredvid för att värma oss igen! Det var så sjukt kallt och jag tappade känseln helt i min högerfot i säkert 2 timmar.. Väl där inne var det rätt så mycket folk, mest killar, men musiken var rätt dålig så man kunde inte dansa. Umgicks med killarna och några fler vi träffade där inne istället! Klockan 1 var det slut så då kramade vi alla hejdå och så hämtade Alvas pappa upp oss vid polishuset. Han skjutsade hem oss till Alva där jag sov tills idag, så mysigt! Tack för kvällen alla som var med, såå värt! Även om det är lite wierd nu men jag kommer över det..

Idag har farmor varit hos oss, vi har haft minijul! Åt god mat, fikade, delade ut julklappar och kollade Bingolotto. Jag fick 500:- och en trisslott som jag vann 60:- på, HAPPYYYY!! Och ett paket till men det skulle jag vänta tills imorgon (idag senare haha) med att öppna.. Jullovet har varit sjukt bra hittills, enda jag vill säga är att det SUGER att vara tonåring! Puss på er! /Linnea

Två bilder från igår på mig och Alva, och mig och ergin, knaaas.. Och så på lotten ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: