alvapluslinnea.blogg.se

So damn beautiful

Kategori: Linnea

Hallu bloggen! Har inte bloggat sen i torsdags, men det kom för mycket saker i mellan! Iallafall, i torsdags efter att vi hade varit hos min kusin hämtade vi upp Alva och drog direkt till marieberg. Mötte upp Vilma där efter ett tag och då började vi gå runt. Jääääklar vad mycket folk det var, men det är så roligt att se när folk beter sig som djur i butikerna hahah..! Fick med mig lite hem som jag kan visa snart i ett separat inlägg! Tog bussen hem vid halv 9, kom hem runt halv 10 och då åt jag sen satt jag mig och snackade Skype med Rawand till typ klockan 4.

Igår var jag hemma hos Alva en stund på dagen, sen kom hon till mig på kvällen också. Vi dunkade musik och åkte pulka, men det gick åt skogen haha.. Idag vaknade jag med världens huvudvärk efter en till hel natt i Skype.. Låg hemma och vilade hela dagen tills typ klockan 6 för då ringde Alva och några till på Skype. Då bestämde jag och Alva oss för att åka till Ica och köpa godis. Det skulle vi aldrig ha gjort.. Det var BLIXTHALT på vägen så såklart vurpade jag med cykeln på vägen hem och har jätteont i hela vänstra sidan av kroppen :( Så det suger.. Nu ska jag ladda upp bilderna på kläderna, sen gå och lägga mig. Puss -Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: