alvapluslinnea.blogg.se

Whateveeer

Kategori: Bilder

Hello! Jag och Alva vaknade upp klockan 11 igår, då åt vi frukost och sen följde vi med pappa till Kumla. Handlade lite och när vi kom hem byggde vi berg av kuddar och täcken så jag tror att min extrasäng gick sönder hahaha.. Hon åkte härifrån vid 5, då började jag slå in julklappar, när jag var klar med det satte jag mig vid tv:n och därefter datorn. Typ halv 1 inatt ringde Ergin mig för vi båda var rädda för att jorden skulle gå under, så vi höll oss vakna tillsammans till halv 3! Som tur var lever vi haha, men alla säger att det kanske händer inatt också, så nu är jag rädd igen buhu :(

Idag har jag julhandlat med pappis, städat och duschat. Klockan 4 skjutsade han mig, Tova och Alva till Jullan där vi spenderade 3 timmar med fika och skratt! Kom hem för ett tag sen, sen dess har jag kollat på spåret med mammis och pappis och nu skypear jag med Alva. Måste bara tacka mina fina vänner för att ni får mig att må så bra. Älskar er otroligt mycket! <3 Puss -Linnea

 

Tjock katt jaow

Kommentarer


Kommentera inlägget här: