alvapluslinnea.blogg.se

You only want me when i'm taken

Kategori: Bilder

Hej! Har haft en jättemysig och rolig kväll med Alva här hemma. Medans hon var och handlade glass och chips, gjorde jag en snabb kladdkaka. När hon kom tillbaka satte vi oss i soffan framför en film och gottade oss! Så nu är jag riktigt mätt, och min kropp bara skriker efter sömn! Ska därför dra mig mot sängen nu, hoppas ni har haft en bra fredag ♥ /Linnea
Verkligen jättedålig bild på kladdkakan! Men jag kan säga att den var KLADDIG.

Kommentarer

  • Sararutberg säger:

    Hej! Skulle du och din fina blogg vilja ta del av mina 500 och över läsare!? Anmäl dig då till dagens blogg på min blogg, vad har du att förlora!? Lycka till nu! <3

    2012-02-04 | 01:03:59
    Bloggadress: http://sararutberg.blogg.se/
  • Sararutberg säger:

    Hej! Skulle du och din fina blogg vilja ta del av mina 500 och över läsare!? Anmäl dig då till dagens blogg på min blogg, vad har du att förlora!? Lycka till nu! <3

    2012-02-04 | 01:04:33
    Bloggadress: http://sararutberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: