alvapluslinnea.blogg.se

Shopping i Örebro

Kategori: Alva

Hej! Jag började dagen imorse med att kliva upp ur sängen med ett stort léende. Äntligen skulle jag och Linnea in till stan! Vi skulle egentligen åka in dit förra veckan, men jag blev sjuk precis dagen innnan vi skulle in dit så det fick vi skjuta fram en vecka, men idag så kom vi äntligen iväg! Jag åt en stadig frukost och fixade och trixade ett bra tag. Tåget vi skulle med gick härifrån från Hallsberg 11.30 så vi hade gott om tid. Kunde gå upp i lagom tid men hann med allt jag skulle göra ändå. Jag måste bara säga att jag hade en toppen dag! Hittade både det ena och det andra som fick bli mitt, är super nöjd! Sedan åt vi även lunch inne på La Baguette, det bli Kyckling-sallad den här gången. Verkligen något jag kan rekomendera! Förra gången jag var där tog jag en kyckling-baugette med curry och den var också god, men det är ju alltid kul att variera med maten och prova nya saker så det fick bli salladen idag. Och jag ångrar mig inte!

När vi hade gått från butik till butik i drygt 5-6 timmar så kände vi att det var dags att dra oss hemåt. Shit vad ont i benen och i fötterna jag hade. Inte kul alltså, men det var det verkligen värt! Så runt halv 7 började vi gå ner mot tåg-stationen nöjda och glada efter alla dagens inköp! Vi båda fick med oss hem det vi ville ha men det var ju bara ett stort plus i kanten på denna roliga dag. Men det viktigaste av allt, var att jag hade super trevligt och det blev många skratt under dagen, som vanligt då när man är med dig. Nu kan jag inte göra något annat än att tacka dig för denna underbara dag i Örebro, det får vi göra om snart igen. Tack! Och jag älskar dig mest av allt, du är den som gör mig på bra humör, du är den jag har roligast med och du är den som gör mina dagar bra. Tack för att du finns, verkligen tack! ♥ /Alva

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Aw, fy sjutton vad go du är! Dagen var helt underbar! Jag skulle inte klara mig utan dig, du är ljuset i mitt mörker. Tack för att DU finns Alva! Jag älskar dig! ♥

    2012-01-04 | 00:51:41
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: