alvapluslinnea.blogg.se

/Alva

Kategori: Alva

Gash! Detta är oförlåtligt. Hur länge har jag varit borta? Tre år? Nej men seriöst, detta är inte okej. Men ni anar inte hur mycket vi har haft i skolan dom senaste veckorna och dagarna (Nej förresten, jag menade ÅREN) Just a joke. Vi har haft allt från matteprov till historiaprov. Inte ok! Jag är i skolan och pluggar dagarna långa och vi har fortfarande några år kvar. Men sånt är livet antar jag? Att studera. Åh vill gå ut skolan nu. Vill bara satsa på det som jag vill bli. Gå på högskola i Stockholm. Polis högskola. Vilken dröm! Hoppas den blir sann.

Nog om skolan! Dom senaste veckorna har varit toppen! Mycket skratt och fint sällskap i min omgivning, lika underbart som alltid. I helgen som var så tog var det dags för mig och mamma att åka en sväng in till Marieberg där vi inte har varit tillsammans, bara hon och jag, på ett väldigt tag! Jag behövde ett par skor, men det slutade med att jag gick ut från butiken med tre par i påsen. Ett par av dom skorna var vanliga svarta ballerina-skor som jag har letat efter så länge. Har inte hittat några som faller mig i smaken och som inte är sköna för den delen heller, på hela det här året. Men så äntligen, hittade jag dom prefekta ballerina skorna. Dom kommer jag använda flitigt. Stolt som tuppen! En bikini fick också följa med hem. Även där är jag nöjd! Hittade den perfekta som jag har letat efter, men aldrig trott att jag kommer hitta. Men vips, där fanns den och blev min.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: