alvapluslinnea.blogg.se

Back in time

Kategori: Linnea

Under de senaste veckorna har jag gått runt med ett leénde på läpparna, jag har mått så fruktansvärt bra. Det började i slutet av April när jag besökte min kusin och moster i fina Stockholm! Jag kom dit lördag förmiddag och åkte hem söndag eftermiddag. Under dessa timmar hann vi med att shoppa, äta god mat, promenera och bara ha det allmänt trevligt! Efter den helgen var det Valborgsfirande med fina vänner som stog på schemat! Jag, Alva, Juliette och Amanda lagade god middag hemma hos Juliette, sedan drog vi oss ner till hembyggsgården och kollade på Majbrasan och fyrverkerierna. Därefter fortsatte kvällen/natten med mer mys hos Juliette, hon, jag och Alva satt uppe till klockan 7! Vi kollade på film, åt en massa onyttigheter, sjöng och skrattade himlans mycket. Kunde inte bli mycket bättre
Senare den veckan, närmare bestämt torsdagen den 3:e Maj, så fyllde jag ju 15 år! Och jag kan säga att det var en av de bästa födelsedagarna jag har haft. Jag fick fina presenter och härliga gratulationer, både från vänner och familj. Jag åt god mat och tårta, skrattade och bara njöt av kärleken jag fick! Den helgen blev jag uppvaktad av min släkt hemma hos mig också, himlans kul! Jag blev jättenöjd med alla presenter, men speciellt nöjd blev jag med min Iphone 4s, värd att vänta på!

Resten av Maj har bara rullat på, jag har haft underbara dagar/kvällar med världens bästa vänner, firat min kusins födelsedag, köpt mig ett par nya fotbollsskor och fotbollsserien har dragit igång, vädret har gått från strålande sol till kyla och regn, och så självklart, det har varit järnvägencup! Roligaste som händer på året här i hålan haha! Jag, Alva, Juliette, Tova och Jakob gick på den tillsammans, väldigt bra blev den helgen!

Nu har ni fått en liten överblick över mina senaste veckor! Jag är så lyckligt lottad att ha så underbara vänner och familj som jag har, ni förstår inte, kärlek till max! Härligt, härligt! /Linnea

Kommentarer

  • moa säger:

    Ja ellerhur! haha jaa, vet inte hur många gånger jag kollat på den nu, hoho :d<3

    2012-06-05 | 13:22:48
    Bloggadress: http://majn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: