alvapluslinnea.blogg.se

Hiss och Diss

Kategori: Känslor/Åsikter

Jag har väldigt sällan hiss/diss här på bloggen, och jag brukar inte tipsa så mycket om olika saker heller. Vilket kanske är tråkigt? Jag vet inte vad ni vill läsa, men jag själv tycker om att läsa på andras bloggar t.ex hiss/diss eller sanningar om sig själv. Så nu tänkte jag köra en hiss och diss. Let's go! /Alva
* Jag älskar tv-programmet Desperate Housewives. STOR hiss på det. Så ni som inte följde det innan det slutade förra veckan (?) missade verkligen något.
* Färgglada jeans. Så jäkla snyggt!
* Någon mobil som jag verkligen rekomenderar är Samsung Galaxy S2. Super bra är den! Jätte bra kamera (8 megapixel) själva mobilen och skärmen är större än en Iphone. Jag ångrar mig inte för fem öre att jag valde den. Nöjd!
* One Direction. Haha, förvånade? Inte det minsta. Världens snyggaste killar! Älskar deras musik, dom är bara allmänt bäst. Åååh min största dröm är att få träffa dom, få ta bilder och krama dom. Gaaaaaash!
* Mina vänner. Jag har världens finaste, härligaste, bästaste, roligaste vänner! Vi har aldrig tråkigt med varandra och vi har alltid något att göra. Helt spontana saker. Åka bil, kolla skräckis, äta (vi äter föööör mycket, haha) skratta, vara ute, vara inne, slappa, åka till Örebro, gå på bio. ALLT! Vi har alltid kul med varandra, vad vi än gör. Jag älskar er och ni vet vilka ni är! ♥
* Coca Cola Zero. Om jag tar en klunk, kan jag inte sluta. Det blir fem liter tillslut.
* Fotboll på tv. Usch, fy och blä. Hör ni inte hur det låter? Kolla-på-fotboll-på-tv. Det finns inget tråkigare, kolla på en boll som rullar på planen medans Zlatan springer där och leker tuff? Ni kan skriva hatmejl till mig nu ([email protected]) om ni vill. Men det är så det är.
* Korv stroganoff och pyttipanna. Jag älskar mat, jag tuggar på något 24/7. Men när det kommer till dom här maträtterna så har det gått över gränsen. Allt annat går bra, men inte detta.
* Hallsberg. Vad är det för stad (håla) ens? Denna vackra håla måste ha bildats av misstag.

Kommentarer

  • evelina säger:

    sv: hahahah jo det är det, vi drev med malin & moa lite :D <3

    Svar: hahahahaha jaha, jag ba "men guuuuuuud" hahaha vad kul :p <3
    Alva & Linnea

    2012-06-20 | 21:32:14
    Bloggadress: http://alwaysfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: