alvapluslinnea.blogg.se

Sebastian Hydre

Kategori: Tips

Jag tänkte tipsa om ett Shampo som jag använder. Sebastian Hydre heter det och det finns att köpa på Bellbox inne på Marieberg för cirka 250-300 kronor. Det är ganska dyrt men det är det verkligen värt! Det var mamma som började köpa det från första början och då provade jag det en gång och blev typ kär direkt haha! Och det finns ju såklart en massa olika sorter också, t.ex för normalt hår, torrt hår och för färgat hår. Något som jag verkligen älskar med detta Shampo är att håret blir verkligen glansigare och man får en helt annan volym. Perfekt för er som vill ha lite mer volym på era hår! Sen som ett plus också, så luktar det gudomligt och jag skojar inte, lukten håller sig jätte länge och håret luktar lika gott tills man ska duscha nästa gång (Vilket blir för mig varannan dag) Så det här Shampot kan jag verkligen rekomendera! Vi hörs ♥ /Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: