alvapluslinnea.blogg.se

GRATTIS! ♥

Kategori: Känslor/Åsikter

Idag, den 3:e Maj, så var det 15 år sedan Ellen Linnéa Östlund som kom till denna jord med både massa kärlek och lycka omkring sig. Idag är det faktiskt hennes dag, hennes födelsedag som både jag och resten av tjej-gänget försöker göra så bra som möjligt! Med många glada miner, skratt, överraskningar, lite presenter och bara allmänt mysigt! Det behöver inte vara något stort, som när vi ska fylla 18 år om några år, utan att bara umgås med varandra och påminna varandra hur mycket vi älskar varandra. Det är det som är ens egna födelsedag tycker jag, att få myket skratt omkring sig av nära och kära, samt varma kramar och mycket kärlek! Jag hoppas att du får en super bra födelsedag! Puss och kram från mig, din bästavän! Jag älskar dig ♥ /Alva

Här får du även en liten present, du blir nog glad kan jag tänka mig. Kolla in snyggingen nedanför bara, så förstår du vad jag menar haha! Kram från Zayn Malik.

Kommentarer

  • One direction Sweden säger:

    Det vet jag inte faktiskt eftersom att jag inte har så stor koll på hennes 'omgivning'. Men jag vet iallafall att de har köpt en hund som heter Pepper och då har den bilder cirkulerat runt :)

    2012-05-03 | 06:54:57
    Bloggadress: http://onedirectionsweden.se
  • Tova säger:

    Vilken fin text! :) ❤

    Svar: Tack! :) <3
    Alva & Linnea

    2012-05-03 | 16:33:54
  • Juliette säger:

    åh fy vad rart skrivet alva, gråter ju! <3

    Svar: haha, tack! nu gråter ju jag.. Tusen tack! <3
    Alva & Linnea

    2012-05-05 | 16:48:36
    Bloggadress: http://misslejonord.blogg.se/
  • Din Linnea <3 säger:

    Gud, texten var jättefin älskling! Du var en av de anledningar till att min födelsedag blev så bra! Är så glad att just du är min bästa kompis, att jag har turen att ha en vän som dig. Du är en av de bästa ska du veta, och du gör mig lycklig. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig! Jag älskar dig av hela mitt hjärta, och vi ska vara bästisar tills döden skiljer oss åt! <3<3<3

    2012-05-14 | 00:21:35

Kommentera inlägget här: