alvapluslinnea.blogg.se

10 SANNINGAR

Kategori: Alva

Här kommer några sanningar om mig själv. Ha det bra! Kram ♥ /Alva
 
Jag lyssnar på musik varje dag, allt från David Guetta till One Direction.
 Jag är verkligen en kvällsmänniska. Det värsta jag vet är att gå upp tidigt.
 Jag verkligen livrädd för hundar. Om jag ser en hund på långt håll kan jag ta en annan väg bara för att inte möta den även fast den är kopplad, eller om jag kanske ska bort med familjen och jag vet att dom som vi ska till har hund, så kan det ibland sluta med att jag stannar hemma. Jättejobbigt faktiskt.
 Jag är ungefär 1.72 cm lång och jag är nöjd med min längd.
 Jag har velat bli polis sedan jag gick i femman och det är fortfarande min dröm.
Mina vänner betyder verkligen allt för mig, det är ni som får mig att le även fast jag inte vill. Tack för att ni alltid finns där för mig. Ni vet vilka ni är. ♥
Den 8:e maj 2013 ska jag, Linnea, Amanda, Juliette, Tova och Elin åka på One Direction konsert. Mitt liv är äntligen komplett.
Det bästa jag vet är choklad, att både äta det som vanligt men också att smälta och äta tillsammans med frukt. Hur gott är det inte? 
Jag älskar verkligen Twilight-filmerna, är helt galen i dom. Tro det eller ej.
 Min absoluta favoritparfym är Vanilla Blues och luktar förstås vanilj. Är helt kär i den och jag har flera lager hemma. Haha! Efter den kommer nog Justin Bieber's parfym, Someday. Den är också grym.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: