alvapluslinnea.blogg.se

ONSDAG & TORSDAG

Kategori: Allmänt

Igår: Chill dag i skolan, var på vårdcentralen klockan 10 för en grej, gick jättebra! Fick sluta skolan 12.10 istället för 15.20, fattar ni hur skönt det var? Drog hem till Tova med Alva direkt efter det, åt pepparkakor, drack varm choklad och dunkade musik haha! När jag kom hem skrev jag en liten uppsats om vegetarisk mat, blev faktiskt nöjd! Somnade alldeles för sent som vanligt..

Idag: Hade tårtjakten i skolan, jag spelade volleyboll som också Alva, Tova, Vilma och Nozanin gjorde. Vi vann alla våra matcher mot dom andra 9orna, talangerna yaaaoo!! ;) Fick sluta en timme tidigare pga tårtjakten, drog hem och kollade på tv i typ 3 timmar sen gick jag och Alva en promenad på typ 2 timmar hehe..

Har suttit och sjungit sen klockan 8 nu haha, så tänkte sova nu! Fredag imorgon, händer ingenting speciellt! På lördag ska jag och tjejerna förmodligen på bio, om Jullan blir frisk! Hoppas!! Godnatt på eeer! /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: