alvapluslinnea.blogg.se

Friiidayyy

Kategori: Allmänt

Tjääna! Har haft fullt upp hela dagen idag, är helt slut nu! Slutade skolan 1 och drog direkt upp till marknaden med världens bästa tjejer, hann bara gå en timme för klockan 2 skulle jag möta upp Amila som jag sen skulle stå med och sälja bullar för fotbollsföreningen! Frös satan men kul hade vi som alltid! Klockan 4 kom det några andra tjejer och bytte med oss, sen mötte vi upp Alva och gick runt lite mer på marknaden. Köpte brända mandlar (såååå gott), godis och iphoneskal och träffade på massa folk som jag inte har träffat på typ 1 år!

Runt 6 hämtade min bror mig och Alva för att vi skulle till donken. Hämtade mat där och åkte hem till oss. Sen dess har jag och Alva ätit, kollat film och x-factor! Nu ska jag sova för klockan 10 imorgon är det öppet hus på alleskolan, vet inte hur jag ska orka upp menmen! Puss & godnatt! /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: