alvapluslinnea.blogg.se

Just one girl, only one girl

Kategori: Allmänt

Det enda jag har gjort idag är att varit i skolan, kollat på tv och sovit. Är så sjuuuukt trött hela tiden haha vet inte vad det är med mig.. Har inte pluggat något fast vi har typ massa läxor och prov den här veckan, smart Linnea! Ahja, det löser sig! Mår iallafall mycket bättre nu än vad jag gjorde i helgen, killar är skit ibland.. Meeen mina vänner är så bra, får mig alltid att må bättre! Nu kanske jag borde sova eftersom jag är så trött på dagarna, godnatt! /Linnea

Ge mig sommar tack, är så trött på Sveriges väder för tillfället..

Kommentarer

  • Godnattcancer! säger:

    Vi är två studenter som har startat en blogg i syfte att samla in pengar till cancerfonden! Stöd oss genom att besöka vår blogg och sprid den vidare, så kan vi tillsammans säga godnatt till cancer!

    2012-10-02 | 18:57:27
    Bloggadress: http://godnattcancer.blogg.se

Kommentera inlägget här: