alvapluslinnea.blogg.se

Stuck in the middle

Kategori: Linnea

Har haft en sjukt bra dag! Började med att jag och pappa åkte till marieberg, jag köpte nya skor, sen skjutsade han mig till Tova där Juliette och Alva redan var. Var där med dom tills klockan 6, då skulle jag egentligen på bio med familjen men orkade inte, så jag och Alva åkte hem till mig och bakade chokladbollar istället haha! Hon var här till typ klockan 11 och sen dess har jag suttit framför datorn. Nu ska jag sova, ska till Örebro imorgon, så måste ha energi till det hehe. Natti! /Linnea

 

Såg föresten att videon i inlägget under laggar, det ska iallafall vara hela Little Things - Lyric video, inget annat!

Kommentarer

  • Eran bästa Tova! säger:

    Var det dä du gjorde när du var uppe på mitt rum ;)

    Svar: Hahahaha japp ;)
    Alva & Linnea

    2012-10-30 | 15:58:42
    Bloggadress: http://nollattanollfyra.devote.se

Kommentera inlägget här: