alvapluslinnea.blogg.se

Todayyy

Kategori: Allmänt

Kemiprovet gick helt åt skogen.. Kunde typ 2 av 16 frågor.. Men grejen är att vi inte ens har gått igenom repetition och en massa annat så nu ska rektorn ringas av några föräldrar pga några saker som jag inte kan nämna här. Hoppas det löser sig iallafall och alla i klassen som failade får göra om!

Imorgon är det sista skoldagen innan lovet, ska bli så skönt med 9 sovmornar, sjukt behövligt! Har bara 4 lektioner sen drar jag och Alva upp till hårstudion för jag ska klippa mig! Behövligt det också haha. Sen på kvällen är det den traditionella fotbollsavslutningen i grottan, längtar! Får träffa alla fotbollstjejer, som får mig att må så bra. Bästa!

Haha, det snöade idag också, fett wierd så tidigt! Oktober liksom.. Nej nu måste jag sova, pussar! /Linnea

Fiieenaa vännor man har

Kommentarer


Kommentera inlägget här: