alvapluslinnea.blogg.se

En shoppingdag i Örebro

Kategori: Kläder/Outfits

Hej! Skolan rullar på som vanligt, segt är det. Tidiga mornar och brukar oftast bli fööör sena kvällar. Inte bra! Men annars går skolan bra, eftersom jag har mina fina vänner som skiner upp dagarna ♥ Annars då? Jo, förra fredagen så tåg jag och Linnea tåget in till Örebro för en hel eftermiddag och kväll med god mat, shopping och bara mys. Det var jätte kul och super mysigt, som alltid. Hittade en gråstickad tröja (som jag har letat efter såhääär länge) och ett USA linne. Nöjd! Inte så mycket men det fick duga. Vi hann inte med allt heller, men det är också bara mysigt att äta gott med världens finaste vän. Det fick bli det vanliga stället att äta på, La Baguette. Helt klart bäst i hela Örebro. Älskar kycklingsalladen! Hör av mig snart ♥ /Alva
 
Hittade ingen bild på USA linnet. Men det här var iallafall den stickade tröjan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: