alvapluslinnea.blogg.se

MÅR BRAAAAA

Kategori: Linnea

Heeeej! Innan jag börjar tänkte jag bara göra er medvetna om att inlägget nedanför är det Daniel som har gjort haha!

Iallafall, jag mår så himla bra just nu! Hade en underbar helg i Kristinehamn med Vilma, vi hann gå på tivoli, äta donken & torggrillen, umgås med min mormor & morfar, flumma sönder och såklart träffa Gustav & Lukas. Riktigt lyckat blev det! Veckan har varit jättebra hittills, skolan rullar på, jag trivs i klassen bättre än någonsin och det är nästan kul att gå till skolan nu haha! Efter skolan idag drog jag och Alva med hem till Vilma. Vi tjockade på tårta, dansade zumba och massa annat roligt som bara vi kan! Kom hem runt 10 och har typ legat i sängen sen dess.

MEN! Imorgon smäller det, för då TAR JAG BORT MIN TANDSTÄLLNING!!! Ni fattar inte hur taggad jag är! Ska bli så himla skönt! Vill bara att klockan ska bli 13.00 nu, så tänkte försöka sova lite. Ska försöka höra av mig imorgon med lite bilder på tänderna osv! Godnatt! /Linnea

Blandat från helgen/skolan/idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: