alvapluslinnea.blogg.se

TIPS

Kategori: Tips

• Kläm aldrig finnar. Det blir bara svullet och rött och det är inte så värst snyggt. Låt dom bara vara så går dom bort på bara någon dag istället för kanske en hel vecka. 
• Borsta aldrig blött hår och använd inte toffsar som har en "järnbit" på om du inte vill slita på håret. För det sliter väldigt mycket, tro det eller ej.
• Ni som slutar äta mat för att gå ner i vikt, sluta direkt. Det är maten som man får muskler och som man får en fin kropp av. Det är godiset som du hellre ska sluta äta. Mat behöver vi alla!
• Om det gör ont att plocka ögonbrynen med en pincett, köp då en "ögonbryns-kniv" som finns att köpa på Lindex. Jag använder en sån och den är jätte bra, gör inte alls ont. 
• Var nöjd med dig själv och jämför dig inte med någon annan. Du är fin som du är, du kan aldrig bli någon annan och ingen kan någonsin bli som dig. Ta vara på det, för du är unik. Du är du. ♥
 
(Tidsinställt inlägg) Vad gör ni alla ikväll? Själv har jag bara mys med bästa vännen. Jag hör av mig mer imorgon, då är det söndag. Och då ska jag plugga och städa. Puss! /Alva
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: