alvapluslinnea.blogg.se

ÖRONINFLAMMATION OCH SKIT

Kategori: Allmänt

Yes, influensa med hög feber, en dunderförkylning och öroninflammation har jag fått! Det suger.. Fick åka till vårdcentralen i måndags, där fick läkaren avgöra om jag hade öroninflammation och skriva ut antibiotika till mig. Så har ätit penicillin sen i måndags, men kan inte säga att jag blir bättre.. Har fortfarande feber, är igentäppt i näsan, svalget, öronen och så gör öronen jätteont! Haha jaa, det är synd om mig :(
 
Helgen var lugn, i fredags i skolan fick vi reda på svenskauppgiften, efter skolan hälsade jag på Alva och sen kollade jag på Geordie Shore resten av kvällen. Blev ju sjuk på lördagen så har inte gjort något alls sen dess.. Så sjukt TRÅKIGT! Finns inget att göra. Igår kom Alva och hälsade på iallafall, bästa händelsen på hela veckan. Ska fortsätta kolla på tv nu, hejdå /Linnea
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: