alvapluslinnea.blogg.se

PIKET BILEN LIKA SMUTSIG SOM CIVILEN

Kategori: Alva

Tänkte skriva saker som jag ogillar haha.. I brist på annat! Så here you gooo :) -Alva
 
♡ När folk väcker mig när jag sover. Blir fett förbannad.
♡ Om man är runt folk och musik spelas någonstans, så börjar någon sjunga med, väldigt HÖGT. Ska vi lyssna på dig eller musiken, är då min fråga?
♡ Ägare som låter sina hundar gå lösa hur som helst och vart dom vill. URSÄKTA MEN DET FINNS FAKTISKT HUNDRÄDDA som inte ens går ut pga er.
♡ Människor som försöker få kompisar att bli osams, alltså att man ställer kompisarna mot varandra. Hahahaha bitch please men vad håller du på med? :)
♡ Fanta. Vad smakar det ens? Blää
♡ Folk som tar min mobil hur som helst. OCH NEJ, jag "döljer" inget. Jag gillar det inte bara :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: