alvapluslinnea.blogg.se

En väldigt speciell dag idag ♥

Kategori: Allmänt

För idag är det min allra bästaväns, Alva Ida Lovisa Jönssons, födelsedag! Herregud, det finns verkligen inga ord till hur mycket jag älskar dig! Du är den person som har påverkat mig mest i mitt liv, du är en av få personer som är viktigast för mig. I alla tider har du funnits där för mig, aldrig svikt mig och bara varit en äkta vän rakt igenom. Jag tror jag aldrig kommer träffa en tjej som dig i hela mitt liv, du är fan unik, helt otrolig! Det kanske inte alltid märks men du ska veta hur mycket jag uppskattar dig och hur mycket du betyder för mig! 6 år nu, det var nyss 1 år sedan vi var första gången liksom? Tiden bara flyger förbi när man är med dig, så sjukt roligt alltid. Vi har ett band SOM INGEN ANNAN FÖRSTÅR, och det bandet går inte att brytas eftersom det aldrig hänt något efter 6 långa år ;) Det känns dumt att sitta och skriva vad jag tycker om dig, för det vet du ju redan gumman! Men ETT STOOOORT GRATTIS PÅ DIN JÄKLA FÖDELSEDAG!!!! Du är värd en superdupermegajätteotroligtgrym födelsedag!! Jag älskar dig mer än allt annat ♥♥♥♥ En liten present är min lilla bildbomb här också hihi /DIN LIIINNEEEAAA

Kommentarer

  • Alva säger:

    HAHAHAHA jag älskar bilderna verkligen, så jäkla söta hahahahaa, herregud bara att kolla på bilder på dig så ler jag stort. Du lyser verkligen upp min värld!

    Åh Ellen Linnea Östlund, du har nog egentligen ingen aning om hur mycket du betyder för mig. Hur går det ens att berätta sådant? Att en person som du ALLTID finns här hos en, som avslutar ens meningar och som känner en bättre än vad jag själv gör. Det är faktiskt lite så man beskriver dig, en världsbäst person alltså. Det är helt sjukt hur tajta vi faktiskt är, och för varje dag som går så känns det som att vi blir tajtare och tajtare, men det går ju inte att bli mer tajta än vad vi är? Men ändå känns det så, våran vänskap bara växer. Och det roliga är, vi kommer ALDRIG slippa varandra för vi har en feeeeet släkt som känner varandra nästan såsom vi gör, så mig kommer du aldrig slippa ;) Alla behöver verkligen en bästis, och framförallt, en vän som du. Och jag fick chansen att vara din? Åh så lyckligt lottad så du anar inte. Verkligen tack, tack för allt som du redan gjort idag på min födelsedag, även fast den inte ens knappt har börjat. Vill bara att du ska veta att du är ljuset i mitt liv, anledningen till att kämpa på med svåra saker och du är min andra halva. TACK SÅ SJUKT MYCKET för din text, blev tårögd!! Idag ska vi ha kul, jag älskar dig mest Linnea♥♥♥ TACK IGEN, DET BETYDER OERHÖRT MYCKET!!! /Din Alva

    2013-08-16 | 12:49:52
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se
  • Alva säger:

    HAHAHAHA jag älskar bilderna verkligen, så jäkla söta hahahahaa, herregud bara att kolla på bilder på dig så ler jag stort. Du lyser verkligen upp min värld!

    Åh Ellen Linnea Östlund, du har nog egentligen ingen aning om hur mycket du betyder för mig. Hur går det ens att berätta sådant? Att en person som du ALLTID finns här hos en, som avslutar ens meningar och som känner en bättre än vad jag själv gör. Det är faktiskt lite så man beskriver dig, en världsbäst person alltså. Det är helt sjukt hur tajta vi faktiskt är, och för varje dag som går så känns det som att vi blir tajtare och tajtare, men det går ju inte att bli mer tajta än vad vi är? Men ändå känns det så, våran vänskap bara växer. Och det roliga är, vi kommer ALDRIG slippa varandra för vi har en feeeeet släkt som känner varandra nästan såsom vi gör, så mig kommer du aldrig slippa ;) Alla behöver verkligen en bästis, och framförallt, en vän som du. Och jag fick chansen att vara din? Åh så lyckligt lottad så du anar inte. Verkligen tack, tack för allt som du redan gjort idag på min födelsedag, även fast den inte ens knappt har börjat. Vill bara att du ska veta att du är ljuset i mitt liv, anledningen till att kämpa på med svåra saker och du är min andra halva. TACK SÅ SJUKT MYCKET för din text, blev tårögd!! Idag ska vi ha kul, jag älskar dig mest Linnea♥♥♥ TACK IGEN, DET BETYDER OERHÖRT MYCKET!!! /Din Alva

    2013-08-16 | 19:55:08
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här: