alvapluslinnea.blogg.se

Jobbet onsdag till söndag

Kategori: Bilder

Måste erkänna att det faktiskt har varit helt okej och rätt roligt att jobba den här sommaren! Kanske för att mitt jobb bara handlar om fotboll men jaja ;) Onsdag till fredag förra veckan gjorde vi iordning inför Transtenscupen som skulle vara på helgen! Jag och Tova satt mest på kontoret och gjorde kuvert till alla lag, för chill! Lördagen och söndagen bestod mest utav att döma en massa matcher och sitta i domartältet med alla andra. Det var första gången jag var domare och enligt mig och min "chef" gick det väldigt bra! På söndagen var jag dock heeeelt slut efter att ha gått upp klockan 6 båda lördag och söndag..
 
I onsdags efter jobbet cyklade jag och Alva ner till IP och tittade på fotboll med Angelica och Olivia, mys! Samma på torsdag kväll, men efter matchen drog jag och Alva hem till mig för hon skulle sova här till fredagen. Riktigt bra dagar♥ /Linnea
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: