alvapluslinnea.blogg.se

Känslan när du står där ensam

Kategori: Linnea

I söndags duschade jag direkt när jag vaknade, sen åkte jag till Örebro för att träffa Fadi! Vi gjorde en sak *hemligstämplat eftersom Alva läser detta ;)* och så käkade vi på La Baguette + tog en glass på donken. Efter det åkte jag hem igen, är glad att han och jag fått upp bättre kontakt än någonsin!!

Igår blev det storshopping på Ikea eftersom vi gör om mitt rum, är supertaggad inför det! Nästa vecka sätter vi upp nya möbler! Sen följde jag med pappa på fotboll i Degerfors, träffade också min morbror där. Idag har jag kollat film och tagit en riktigt lång springtur! Skönt för att imorgon börjar jobbet.. Jobbar tills på söndag sen är det äntligen slut! Måste sova nu, nattinatti♡ -Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: