alvapluslinnea.blogg.se

Lördaaaag

Kategori:

Hääjsan! Jobbade sista dagen igår, såå skönt. Därför har jag varit vääldigt frånvarande. Sov hos bästis i torsdags, vi va och kollade på fotboll på kvällen sen köpte vi massa gott som vi åt framför en skitbra skräckis! Hade världens bästa kväll, tack för att du finns♡ Igår efter jobbet åkte jag hem direkt, då storstädade jag mitt rum, åt middag och duschade. Skön kväll! Senare på kvällen mötte jag upp Adam och daniel och då drog vi hem till daniel. Vi gjorde allt möjligt, spelade kubb och hade askul. Kollade på en skräckfilm på natten och när den var slut så åkte jag och Adam hem. När jag kom hem runt halv 4 somnade jag direkt. Skitbra kväll/natt! 
 
Imorse vaknade jag rätt tidigt, gick upp och åt frukost framför tv:n. Pratade med bästa kusin i telefon också, åhh vi måste ses snart, saknar dig massor♥ Sen drog jag ner till IP och där träffade jag Linnea och Tova som dömde massa matcher. Sedan jag kom hem har jag ätit lunch och kollat på Pretty Little Liars, vilket jag ska göra resten av kvällen också, om jag inte träffar någon. Annars blir det att vara hemma och dricka te hihi. Vi höres pussar -Alva
Jäääätttegammal bild.. lol

Kommentarer


Kommentera inlägget här: