alvapluslinnea.blogg.se

Magsjuk..

Kategori: Linnea

Hejsan! Lördagen som började så bra slutade med ett helvete.. Jag blev smittad av min mamma som också var magsjuk, så efter att ha ätit tacos och badat tunna hos Tova fick jag ringa pappa så han fick hämta mig. Hann dock inte ens hem förns jag spydde :( Natten lördag/söndag var hemsk, sov ingenting och spenderade natten på toan..

Igår mådde jag så himla dåligt, det gjorde ont i hela kroppen och jag var sjukt svag! Hade inte ätit något på 41 timmar innan jag åt frukost imorse, så kan säga att jag var lite hungrig! Idag mår jag mycket bättre, men är fortfarande orkeslös.. Plus att både pappa, min bror och farmor också har blivit magsjuka, sån jäkla otur. Ska duscha och byta sängkläder nu iallafall, måste tacka mina fina vänner som bryr sig och stöttat mig i detta! Och tack till jordens bästa Alva för inlägget nedanför<3 Hoppas ni har det bättre.. -Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: