alvapluslinnea.blogg.se

När han ännu var lycklig och ung

Kategori: Allmänt

Heeey! Matteprovet idag gick bättre än förväntat, så nu hoppas jag bara på bra resultat! Och talet jag hade suttit med i 4 timmar igår visade sig vara fel i facit, så där gick 4 timmar och en massa folks hjälp åt skogen.. Najssss

Innan provet hade vi en liten svenska redovisning, den gick också grymt! Efter matteprovet bjöd Ninni på godis och sen hade vi lunch, efter det var det bara tyska kvar. Den gick fort sen innan vi gick hem fick alla sina klasströjor, så ful med en kul grej iallafall! När jag kom hem från skolan hade mamma blivit magsjuk, så det var inte speciellt kul.. Fick vara hemma lite sen gick jag till Alva och var med henne lite, runt 9 var jag hemma igen och sen dess har jag suttit vid datorn.. Ååh vad tråkigt inlägg, men orkar inte skriva om något roligare :( Ska sova, nattinatti -Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: