alvapluslinnea.blogg.se

MY WEEKEND

Kategori: Linnea

Har haft en sjukt bra helg förutom lite krångel i skolan tors/fre, men det kommer fixa sig! Var ju med Anton, Alva och Tova efter skolan i fredags, inte skrattat så mycket på länge haha.. Kom hem typ 6 då åt jag och duschade sen hade pappa köpt semla till mig<3 Under lördagen pluggade jag lite sen var jag med Alvis, åt godis, kollade The Notebook och skrattade tills vi grät. Loveu! Åt också tacos med familjen, så mysigt.

Idag har jag pluggat nästan hela dagen, känner mig faktiskt duktig! Annars har farmor varit här, vi har ätit schnitzel och potatisklyftor och fikat. Kommer vara mätt i en vecka efter den här helgen!! Imorgon väntas en ny skolvecka, har lite roliga planer inför helgen också! Hoppas ni har haft en bra helg, puss -Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: