alvapluslinnea.blogg.se

Come back to love

Kategori: Bilder

Har haft ett par bra dagar den här helgen! I fredags var jag bara hemma, tog en springtur på kvällen och tog hand om mig själv typ, i lördags kollade jag och Alva film och sen drog vi till Daniel och Adam på kvällen som hon redan skrivit om haha! Riktigt kuuul! Igår var jag hos mormor och morfar hela dagen, min kusin var också där så det var roligt att få träffa henne som jag inte gör så ofta! Tittade på en final i någon tennisturnering som hålls i Kristinehamn varje år också! Morfar hade sedan köpt massa jordgubbar till oss och nutella till mig hihi♡♡

Idag har jag varit med Alva heeeela dagen, först åkte vi till andra sidan och hittade på lite hemligt hehe ;) sen drog vi hem och solade hos mig innan vi cyklade till Lidl och handlade för att sedan cykla ändå upp till tunbo! Så över en mil blev allt sammanlagt.. Badade iallafall där och hade det mys! Hon gör mig alltid glad♡ Ska sussa nu, puss /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: