alvapluslinnea.blogg.se

Fre/lör/sön

Kategori: Linnea

Såå.. Vaknade rätt sent i fredags, men jag orkade iallafall en likadan träning som onsdagens, löpning + styrka. Tog en dusch och fixade mig innan jag mötte upp Alva, Tova och Jullan för middag på nytorget! Åt pizza och hade det mysigt, sen cyklade vi runt lite innan alla åkte hem igen.
 
Igår var jag med bästis, först åkte vi och handlade ingredienser till pannkakor, när vi kom tillbaka så började jag laga maten. Det var feeeett gott med nutella på, som crepes ungefär! Efter maten åkte jag och träffade Wille en stund, sen drog jag och Alva och handlade igen, men då handlade vi marsmallows, chips och dricka. Satte oss på en bänk på andra sidan och grillade marsmallowsen under värmeljus, gick sådär haha.. Kom hem rätt sent, snackade skype med Michael och sen med dom bästa - Alva and the boys ;). Tack för att du finns Alva Ida Lovisa Jönsson, skulle inte klara mig utan dig♥ Idag har jag gjort naaaada, Alva kom en stund vid 7 men åkte hem typ nyss! Nu ska jag snart sova, är så trött :( Kram på er /Linnea
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: