alvapluslinnea.blogg.se

I'm lost..

Kategori: Allmänt

Hej! Tänkte berätta lite om den här veckan. I tisdags åkte jag, pappa och min bror till marieberg, jag skulle köpa en spegel på jysk (som jag letat efter i flera år och äntligen hittat<333) och kolla på möbler på Ikea! Hittade en massa fint, så snart ska vi åka in igen för att handla det och sedan göra klart mitt rum! Ni kommer få bilder när allt är klart ;)

I onsdags var jag med Tova, Alva och Jullan, vi badade först i Jullans pool men åkte lite senare till tisaren med Jakob och badade där istället! Jakob tog massa bilder på oss med Tovas kamera så när hon har skickat dom till oss kommer dom upp här! I torsdags var jag bara hemma och nästan samma i fredags fast då var Alva här också för vi skulle kolla film hela dagen.

Igår kollade jag på tv nästan heeeela långa dagen, men sedan ringde Alva och frågade om jag ville med till Daniel och Adam, så då umgicks jag med dom en stund på kvällen! Åkte dock hem tidigt för myskväll med mamma. Snackade Skype länge inatt med Alva och 4 killar till, så somnade rätt sent!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: