alvapluslinnea.blogg.se

Robbie Williams/Olly Murs recension

Kategori: Linnea

Först och främst vill jag säga att jag tyckte hela dagen var underbar och konserten var så jäkla bäst!! Det var helt otroligt att få vara med om en sån här upplevelse, Robbie Williams legenden live, och vi slog nästan Bruce Springsteens rekord! 
 
+ Förbandet/special guest: Olly Murs, jag verkligen inte förstå att jag har sett honom i verkliga livet! Han är en sjukt duktig sångare och har stor talang, han värmde upp publiken till max och alla låtar var bra. Till och med min pappa tyckte om honom och då är det positivt!
+ Entren: Robbie kommer flygandes från det stora huvudet på scenväggen och hela publiken jublar, overkligt!
+ Scenen och scenshowen: Vilken entertainer han är alltså, plus att han hade en otrolig scen att jobba med! 5 olika huvuden som sprutade ballonger, eld, vatten, hans huvud på scenväggen fick på slutet en massa olika färger och fick hela Ullevi att lysa upp.
+ Låtarna: Helt rätt låtval och jag kan inte säga att en enda låt var dålig!
+ Allt sammantaget: Hans connection med publiken, att han showade 2 timmar och svettades som en galning bara för våran skull och alla fördelar här ovanför gjorde kvällen oförglömlig! ♥
 
- Trångt och otrevligt folk: Ingen hade någon respekt alls och alla tänkte bara på sig själva, jag som är försiktigt blev nästan nerknuffad av alla som försökte tränga sig förbi tillochmed UNDER KONSERTEN??? Snälla stå still och låt oss som vill lyssna få göra det.
- Fulla människor: Hade ett femtiotal dyngraka personer runt omkring mig som stod och skrek, kastade öl och betedde sig ohyfsat. Tumme ner på det :(
 
/Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: