alvapluslinnea.blogg.se

HISS/DISS

Kategori:

Känner lite att jag bara skirver "detta har jag gjort idag blablabla" så tänkte köra en hiss/diss nu. Om ni har förslag på något som jag kan blogga om, så kommentera tack :) -Alva
 
HISS:
♥ Ljusa och färgglada jeans. Hur snyggt?! Speciellt när det är vår eller sommar.
♥ Drömfångare. Åh det är så fint att hänga ovanför sängen!
♥ Skype!! Haha lol.. Men det är bästa appen enligt mig, där kan man snacka hur enkelt och lätt som helst med folk.
♥ Levande stearinljus. Jag tänder alltid ljus, okej kanske inte jämt, men såfort jag är hemma och myser osv. Både mitt på ljusa dagen eller lite senare på kvällen.
♥ Twilight-filmerna. Bäästa! Tröttnar aldrig.
♥ KEPSAR!! Speciellt på killar, men också på tjejer. Fööör snyggt!
 
DISS:
♥ Hollister tröjorna. Haha så fult, eller hela märket dessutom. STOR diss!
♥ Tårta. Värsta jag vet, bläää.
♥ Folk som försöker bestämma över en, säger man nej så är det nej.
♥ Försova sig. Det förstör hela min dag om det händer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: