alvapluslinnea.blogg.se

LIVET GÅR UPPÅT MEN OFTAST NER

Kategori: Alva

Skara sommarland med mina favoriter, Linnea Juliette Tova Anton och Julia var BÄST! Aldrig haft så kul♥ Bussen var hemma i Hallsberg runt halv 4 på natten/morgonen, åkte hem och somnade direkt.
 
Har sovit hos Moa också, vi kollade på skräckfilm och åt gott, åkte och handlade, skrattat massor som vanligt. Träffade även Ewelina, Tim, Malin och Richard på kvällen. Det var kul! Åkte till Örebro dagen därpå när mamma hämtade mig, vi åt glass i solen och handlade lite. Mysdaaag! :) 
 
När jag kom hem träffade jag bästis en stund, pratade massor, alltid lika skönt! När jag kom hem åt jag middag, duschade och städade oså. Snackade även skype med Joseph innan jag somnade, BRA dag!!
 
Idag har jag solat någon timme och ätit god lunch, senare ska jag och mamma upp till sjön och ta ett dopp, ligga på bryggan och steka. Sommarkänslan på topp, hoppas allt är bra med er!♥ -Alva
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: