alvapluslinnea.blogg.se

YOU'RE THE ONE I WANT

Kategori: Alva

Heej! Åkte in till Örebro med Tova igår, åt god mat och gick runt lite. Träffade också Joseph, hade askul som vanligt. Senare mot kvällen skulle Tova möta upp sin kille så jag åkte hem själv. När jag kom hem cyklade jag till Linnea en stund, pratade och hade det bra. Bra dag!
 
Idag har jag varit med Linnea nästan hela dagen, vi har kollat klart på en film och myst. Var även hos morfar och fikade en sväng förut. Trevligt! När jag kom hem därifrån så drog jag och Linnea till Daniel där även Adam var. Vi snackade, dunkade musik så det hördes ända ut haha, tog massa kort, skrattade galet och vi alla lyckades dock ta sönder hans hammock... :/ Sen drog vi alla 3 för vi skulle hem oså. Tack för en asbra kväll, hade hur kul som helst! Godnatt alla♡ -Alva
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: