alvapluslinnea.blogg.se

I KNOW YOU CAN FEEL IT

Kategori: Alva

Igår var det äntligen fredag, så skönt. Efter skolan drog jag och Linnea hem till henne, kollade på två filmer och bara tog det lugnt. Såna fredagar är bäst! Sen på kvällen tog vi världens längsta promenad och pratade om exakt allt, mår alltid som bäst med henne! Finns ingen bättre. ♥ När jag kom hem la jag mig i sängen framför Eclipse tills jag blev trött så jag somnade direkt efter det. Bra avslut på en vääääldigt bra dag måste jag säga!
 
Idag vaknade jag runt halv 10, kollade på två avsnitt av Pretty Little Liars som är världens bästa serie!! Åt frukost och har fixat mig tills nu, ska möta upp Vilma strax och då ska vi handla lite gott och sedan dra vidare till henne där vi ska kolla på film och mysa. Men ska hem ganska tidigt igen för ikväll ska jag och familjen äta god middag och ha mys framför Mello. Hör av mig sen! Pussss -Alva
döööööda mig vad snyggg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: