alvapluslinnea.blogg.se

Känslan kommer tillbaka

Kategori: Bilder

Hej! Försöker hålla mig lugn just nu, hade skrivit ett jättelångt inlägg, men såklart ska det försvinna.. Har haft en rätt kaosartad tid på sistone! Tog mig igenom ett otroligt jobbigt nationellt prov i fysik, har aldrig gått så dåligt på ett prov :( Nu är det bara labben kvar dock.. Fick iallafall lite glädje av mina senaste resultat, A på svenska läsförståelsen (nationella proven), A på biologiprovet och C på min fysikuppsats!!

Igår fyllde två utav mina närmaste vänner år, Fadi och Olivia, hoppas på att de hade bra dagar för det är de lätt värda kan jag lova!! Det har varit en chill vecka i skolan, men krångligt utanför.. Därför det är lite kaos! Idag följde Alva med mig hem efter skolan, vi skrev klart varsin svenskauppsats och pluggade tyska! Imorgon är det påskmys som står på schemat i skolan, mysigt! Nu ska jag fixa lite annat, hoppas ni har det bra! Nu kommer massa bildeeeeer /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: