alvapluslinnea.blogg.se

STUDIEDAG

Kategori: Alva

Heeejsan! Har studiedag imorgon, så jäkla sköönt! Så jag, Linnea, Tova och Juliette ska till Örebro och vara där hela dagen. Äta god mat, kolla i butiker och ha det kul som vi alltid har. Kommer bli bäst! Så himla skönt att få en extra dag till att vara ledig efter helgen, måndagar är ju värst.. Så det ska bli skönt att slippa skoldagen imorgon.
 
Idag har jag inte gjort något speciellt, kollat på film heeela dagen vilket har varit skönt, bakade också haha! Men vid 5 nångång träffade jag bästis en stund, när jag kom hem efter det åt jag middag, sen städade jag rummet en snabbis och duschade efter det. Har myst med mami hela kvällen, vi drack te och spelade spel och bara tog det lugnt. Riktigt bra söndag! Ska nog sova snart, börjar bli trött.. Hör av mig när jag kommer hem imorgon! Pusss -Alva
#oldieeee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: