alvapluslinnea.blogg.se

Wish we never broke up nanana

Kategori: Allmänt

Igår drog jag och saknade Selma till Örebro tillsammans, men såklart ska hon missa tåget så jag fick vänta på klanten själv på station.. Vi skulle egentligen ätit på jensens, men deras råstekta potatis var slut så vi gick till pizzaplanet istället! Jag åt tacos eftersom jag var på pizzahut dagen innan haha.. Efter det mötte vi upp lite vänner och luffade på stan. Senare på kvällen kom Fadi, har inte träffat han på evigheter!! Selma skulle dra hem vid 6 så vi följde henne en bit, sen drog jag upp på stan själv med killarna. Träffade fler, sen drog alla från stan och efter det var Fadi med mig på tågstation tills jag åkte hem med pappa vid 8. Naaajs dag!

Idag har jag bara kollat film, och tagit nytt pass hos polisen, har haft ont i huvudet hela dagen också :( Alva kom och fikade förut, när hon drog kollade jag klart geordie shore och nu lyssnar jag på musik.. Tråkig roman jag skrev idag, pusssss /Linnea

Tog inga pics i Örebro dockkkk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: