alvapluslinnea.blogg.se

One Direction 8e Maj 2013

Kategori: One Direction

Ja, hur ska man sammanfatta den bästa kvällen i mitt liv? Det var verkligen helt overkligt, som en dröm. Jag fick se mina stora idoler för första gången i mitt liv, kan fortfarande inte förstå att det har hänt. Är så tacksam för att jag fick se dom, verkligen, så himla lycklig! Har min mamma, pappa och bror att tacka för det! 2 plus på kvällen var att jag fick spendera den med 4 fina vänner och att vi såg Louis och Niall utanför arenan innan konserten (dog totalt då!!!). Jag, Amanda, Alva och Juliette gick lugnt mot arenan när alla börjar skrika och springa mot ett stort stängsel, så vi börjar också springa och när vi kommer fram står dom bara där. Vilken känsla! De var såååååå mycket finare i verkligheten också, kan inte förstå hur 5 killar kan vara så perfekta! Under 2 hela timmar fick vi lyssna på deras underbara och talangfulla röster, obeskrivligt. Jag grät nog mest av oss 5 tjejer under konserten, men kunde ärligt inte hålla tårarna inne när jag såg killarna framför mig, GLÄDJE! Jag fäller fortfarande en tår ibland då och då när jag tänker på den 8e Maj, en av dom bästa dagarna i mitt liv! Tack Liam, Zayn, Harry, Louis och Niall, I love youuuu♥ /Linnea

Den 3e bilden uppifrån är lånad av Juliette, eftersom dom satt på andra platser än oss hade de annan utsikt såattsäga haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: