alvapluslinnea.blogg.se

Glad/irriterad tjej :(

Kategori: Allmänt

Okej, ska försöka sammanfatta de senaste dagarna i några meningar. Hade en otroligt bra helg med världens bästa vänner på järnvägen cup, kunde inte blivit bättre! I fredags handlade jag och Alva MASSA gott som tog två dagar att äta upp haha, både fredag och lördag kväll.. I söndags hade jag planering på mitt sommarjobb och sen åt familjen och farmor Mors-dag middag på brändåsen!

Måndag och tisdag var vanliga skoldagar, jag gjorde klart alla uppgifter och idag redovisade vi fysiken så nu har jag härmed GJORT KLART ALLT I HELA GRUNDSKOLAN!!!! Lycka! Vi hade bara en lektion idag för sen åkte vi till min lärare Ebba för att grilla korv (det regnade så vi stekte dom inomhus...) och titta på hästar! Supertrevligt, åh kommer sakna min klass och mina favoritlärare :( Och så har jag spelat match, mot KIF Örebro på hemmaplan. 0-0 blev resultatet men hela laget är stolta för vi gjorde en otroligt bra match!

Nu är jag trött och ska sova, puss /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: