alvapluslinnea.blogg.se

HURRA HURRA HURRA

Kategori:

Idag är det ingen vanlig dag för det är Linneas födelsedag vilket ska firas heeela dagen! Det finns verkligen ingen som dig, min allra allra bästavän men också min syster. Hoppas du får allt du önskar dig för det är du värd, och att du är taggad inför party all night long haha. Du vet redan att du betyder allt för mig, men det skadar aldrig att påminna varandra. Jag älskar dig min fina♥♥ STORT grattis på din dag HURRA HURRA HURRA /Din Alva

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Okej, wow, för det första: tack för ALLT. Allt som du gjorde för mig igår. Alla kramar, alla fina bilder, alla leenden, presenten, överraskningen (som var din ide), alla fina ord, ja allt. Tack för att DU visade att du bryr dig, att du faktiskt uppskattar mig som vän. Jag tror att det också är en del till varför jag grät så mycket igår, jag var chockad och GLAD över hur bra jag hade blivit behandlat utav dig. Gud, tvivla inte på om jag tyckte om dagen? Jag ÄLSKADE den, kunde inte blivit bättre. Och presenten, guuud, världens finaste, förstår du hur bra den kommer passa i mitt rum sen när jag gör om? Den ska få en egen liten plats på en hylla, den betyder så mycket :') Och hörru, det var DU som gjorde min födelsedag, d-u, a-l-v-a, ingen annan! Du var den som gjorde mig glad, jag ville egentligen bara träffa dig eftersom jag visste hur mycket tid och engagemang du lagt ner på mig. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag uppskattar det. Så snälla, tveka inte på att ta åt dig all ära för igår okej? Det var DU♥

    Att du visade så mycket kärlek igår måste bero på att du tycker om mig ellerhur? Och herregud det får mig att bli gråtfärdig. Tänk om inte vi hade varit bästisar, eller ens vänner? Hur f*n skulle jag varit då? Jag skulle inte varit den jag är idag utan dig. Man kan verkligen berätta ALLT för dig, det är helt sjukt egentligen. Du vet allt om mig, och liksom, på något sätt förstår du alltid mig, ibland blir jag rädd, för det känns inte som att det SKA finnas någon som förstår men så finns det en som gör det iallafall? Det skrämmer mig ibland hur stark vår vänskap är, men jag tror det skrämmer andra mer ;) Ingen kan sära på oss, haha hur många har försökt? Har det fungerat? NÄÄ! Varför tror du jag passar så bra med din familj och din släkt? Jo för att vi är systrar. På riktigt. Shit, tack för att DU ÄR DU, var den du är. Och snälla var min vän för alltid, för jag klarar mig ej utan dig. Tack på förhand. Älskar dig och TACK för världens bästa födelsedag♥♥

    2013-05-04 | 17:09:20
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här: