alvapluslinnea.blogg.se

v.43 - veckan innan höstlovet

Kategori: Linnea

Det var en lååång vecka med 3 redovisningar, 2 prov (ett av dem var novellprov i svenska som förövrigt gick skitbra, fick A!!!) och några läxor. Var hos tandläkaren på måndagen, tränade på onsdagen och var på bio med Juliette på torsdagen. Vi såg "About Time" och det kommer en liten recenssion om den någon dag!
 
På fredagen tog jag, Alva och Agnes tåget till Örebro för att köpa lyxshake på max haha, vi firade att det var höstlov ;) När jag kom hem drog jag direkt på fotbollsavslutning. Dagen efter, lördag, var det dags att fira Jullans birthday i Stockholm! Men det kommer bilder i ett annat inlägg. När jag kom hem var det El Clasico och sen snack i skype med Alva och några till. På söndagen satt jag i kiosken i Allehallen en stund, annars ingenting. /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: